You are here
Jak se správně zachovat, když potřebujete vyřídit reklamaci vánočního dárku?   

Jak se správně zachovat, když potřebujete vyřídit reklamaci vánočního dárku?

14 dní po Vánocích je dost dlouhá doba na to, abyste vyzkoušeli, zda vánoční dárky fungují a nebo ne. Naučte se, jak postupovat, pokud zjistíte, že nemakají na 100 %.

Reklamace dárku se v ničem výrazně neliší od reklamace jiného zakoupeného zboží. Problém je ovšem v tom, že prodejce může chtít prokázat, že zboží pochází od něj a že je v záruce. K tomu je obvykle nezbytná účtenka nebo pomoc člověka, který dárek koupil.

Pokud byl dárek pořízen ve výprodeji nebo v akci, pamatujte, že: Výprodej nikdy nesmí znamenat horší služby zákazníkovi, nezbavuje ho zákonných práv, jako je možnost reklamace. Řešení případných problémů má být stejné jako kdykoli jindy. Výjimkou je pouze situace, kdy si ve slevě kupujete vadné, kazové i poškozené zboží. To musí být zlevněno a je logické, že vada, pro kterou zákazník dostal slevu a věděl o ní od začátku, není reklamovatelná.

Dostali jste k Vánocům poukaz nebo voucher na zboží a služby? Musíte si dát pozor na jeho platnost. Když propásněte datum na něm uvedené, nemusí prodejce poskytnout vůbec nic; poukázka prostě propadne.

Related posts